Pagina's

zondag 22 februari 2015

Love For You

Hallo,

 ik heb ook een kaart gemaakt met de Challenge sketch. Wat is de sketch toch leuk om te gebruiken. Hebben jullie al mee gedaan ?


De basis voor de kaart is, zoals aangegeven gemaakt met de Shapemal Flower 4 Petals. Ik heb deze drie keer nagetekend en uitgeknipt.Voor mijn kaart gebruikte ik een nieuwe papierlijn van Studio Light. Deze kaart kan voor een geboorte of voor een meisjesverjaardag gebruikt worden. Ik heb al een bestemming hiervoor. Bij deze kaart heb ik mezelf uitgedaagd, niet met bloemen, stansen , maar wel met PaperArt te werken.


 De randjes en strik zijn gehaald uit de mooie PaperArt-velletjes van Dutch Doobadoo


Dit is de sketch , die als leidraad voor je challengekaart moet dienen.

(Klik op de afbeelding om naar de Challenge pagina te gaan)

Ik ben benieuwd naar jullie uitwerkingen.
Groet Diny






1 opmerking:

  1. Lekker vrolijk kaartje, heel kleurrijk. Helemaal leuk!!!
    Wel leuk om weer eens een 3D afbeelding te zien.
    Mijn creatie heb ik geplaatst, het was echt super leuk om met deze sketch aan de slag te gaan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen