Pagina's

woensdag 7 januari 2015

With Love

Hallo allemaal,

Ik ben lekker aan de slag gegaan met deze gave Shape Art mal. Ik vind het een geweldige vorm en ga ik zeker vaker gebruiken. Aangezien ik graag andere vormen kaarten maak komt dat wel goed.


Ik heb 2 lagen cardstock geknipt en daarop het Noor! Design papier geplakt. Dit gave designpapier komt eind van de maand uit en heet Spring. Geweldig papier vinden jullie niet ?


Natuurlijk mogen het Wee afdrukje en de diverse Noortjes niet ontbreken. Heerlijk om weer eens met voorjaars kleuren te werken. De winter kleurtjes zijn leuk maar hier word ik weer helemaal vrolijk van.

Hobbyhoeve

Aanstaande zaterdag 10 januari staat er een Dutch Doobadoo Demo gepland bij HobbyHoeve, Bovenstraat 9 in Hoeven. Ik hoop jullie daar te zien. Er is meteen een gezellige nieuwjaars receptie!

Tot de volgende keer!
xoxo

De artikelen zijn verkrijgbaar bij de Noor! Design webshop:



1 opmerking: