Pagina's

zaterdag 20 december 2014

Warme Winter Wensen

Deze keer heb ik de basis gemaakt met de Dutch Doobadoo - Shape Art Snowstar. Deze heb ik eerst nagetekend op Kraft cardstock en netjes uitgeknipt. 


Achter het afdrukje heb ik nog een strook designpapier geplakt, achter die strook heb ik de stansmal Notebook 6002/0259 van Noor! Design verwerkt.


Aan de linkerkant een bloementoef. Tussen die bloementoef heb ik nog een rood satijnstrik verwerkt, wat parelsnoer en wat mos. Ook zie je de prachtige takjes, gemaakt met de stansmal Sprig with Berries van Elizabeth Craft Designs.


Onderlangs nog een label met tekst gemaakt. De tekst is gemaakt met de Clearstamp 6410/0117 van Noor! Design. De kleur inkt die ik heb gebruikt is Archival - Olive.

Dutch Shape Art - Snowstar

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten