Pagina's

zondag 14 december 2014

Noel

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien, gemaakt van twee DDBD mallen, nl de Tag en de Kerstboom. Ik ben begonnen om de tag om te trekken uit kraft en een maatje kleiner uit DP. Daarna heb ik het DP op een tweede soort DP gelegd en daar de linkerzijnkant en onderkant op afgetekend.


Toen de kerstboom mal erop gelegd en een mooi passende maat gekozen zodat hij niet de gehele tag beslaat. Deze ook uitgeknipt en de rand met gesso gedaan en de boomkant met Foam clay.


Daarna kon het aankleden beginnen. Eerst mijn ingekleurde afdrukje gestanst met een ovaal en gemat op een scalloped ovaal.

Dutch Shape Art - Christmas Tree  Dutch Shape Art - Label Mirror

Een stukje golfkarton met gesso bewerkt en daarop een postcard. Stukje kant erover en hierop het afdrukje geplakt met wat geplukt touw noem ik het maar.


Twee kerstbomen uit kraft gestanst en bewerkt met foam clay. Daaronder eea uit mijn kerstdoos en tuincemtrum.


Bovenaar een ijskristal met strik. Wat bloemen met glitter en boven in de boom een malletje van kerstklokjes. Misschien weer een leuk ideetje voor jullie.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


   
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten