Pagina's

woensdag 24 december 2014

Met Kerst wens ik je

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje met de Shape Art Flower 4 Petals van Dutch Doobadoo en ik kan je zeggen. Ik vind hem geweldig!



De basis is van donkerblauw Cardstock. Daarop een maatje kleiner DP.  Toen een doily erop. Daarop heb ik een mal gebruikt . Die heb ik horizontaal en verticaal door midden gesneden en onder elke hoek van het afdrukje er eentje geplakt.


Het afdrukje is van Ppinky Dolls en ze heet Lily with Snowsisters. Ik heb haar ingekleurd met l'aquarelle van Sennelier. Door in laagjes te kleuren, kan je mooi schaduw aanbrengen.
Het afdrukje gemat op een stukje DP.


Een stukje wondgaas eronder en rechtsboven een bloementoef gemaakt met de nieuwe paperart Autum. De blaadjes op kleur gemaakt met Panpastel.


Daaronder een veer met strik en ijskristal.


Aan de andere kant  Winter gestanst en de mal omgetrokken en uitgeknipt uit donkerblauw cardstock. . Het ornamentje op de hoek van het afdrukje is eigenlijk koperkleurig, maar die heb ik bewerkt met gesso.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:
 

   
 






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten