Pagina's

dinsdag 30 december 2014

Love

Hallo,

Dit keer een Copic kleurwerk op een oplegkaartje. Dit ovale kaartje met prachtige gelaserde rand krijg je, tijdens demo's, cadeau bij aankoop van een flesje alleslijm van Dutch Doobadoo.


Ik heb het popje een Pinky doll geprint op Perfect Coloring Paper, gekleurd en toen uitgeknipt, omdat dit een digi is en geen stempel.Voor het kleuren heb ik in mijn swatchbook de bij het papier passende kleuren gezocht.


De Pinkydoll heb ik met foamtape op het gekleurde oplegplaatje gelijmd. De rest van de kaartdelen lijmde ik met onze nieuwe alleslijm. De vorm van de kaart is gemaakt met de hartvormige ShapeArt mal van Dutch Doobadoo, ik nam hem drie keer over op verschillende kartonsoorten, die ik uitknipte.


Aan de achterkant heb ik nog een hart geplakt, alleen de bovenkant vastgezet, de onderste punt van het achterste hart even gebogen en toen kon mijn hartenkaart staan.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Labels  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Scatter Bows

De kaart is verder aangekleed met verschillende PaperArt vormen, hartjes, labels en de strik, sommige brandnieuw. De gebruikte Love stempels zijn van Noor!Design. Het designpapier is van Wild Rose Studio.

We hebben bij Dutch Doobadoo een leuke Challenge bedacht met het oplegkaartje wat je krijgt als je de lijm koopt.

Dutch Doobadoo Challenge

Als je op de foto klikt zie je dat we bedoeling is. We hopen dat je gezellig mee doet!



groet Diny



!-- inlinkz code start -->

Geen opmerkingen:

Een reactie posten