Pagina's

zondag 21 december 2014

Feest bij Pronty

Hallo Bloglezers,
eind november vierde Pronty, de makers van Dutch Doobadoo hun 60 jarig jubileum. Dit heugelijke feit vierde de directie met al het personeel op een schitterende locatie net over de grens in Belgie. ze hebben naar mijn waarneming een geweldig feest gevierd. De feestgangers zijn allemaal op de en of andere manier betrokken bij de totstandkoming van de door ons geliefde Dutch Doobadoo producten.


Op zaterdag 22 november mochten Annie en ik een workshop verzorgen tijdens dit feest. We bedachten een kerstcanvas, waarbij maximaal de producten van het bedrijf gebruikt werden. Nu konden ze op een andere manier de producten door de hand laten gaan.




 Het werd een waar knutselfeest, gezellige sfeer, veel gelachen en prachtige eindresultaten.


Ik laat je in deze post veel foto's gezien, van de twee soorten canvas heb ik een stap voor stap fototutorial gemaakt, die kun je onderaan deze post downloaden, voor het geval je dit zelf ook wilt maken. Ik plaats hem hier niet, want dat wordt deze post veel te lang. 




Op zondag heb ik mijn spullen weer meegenomen en met mijn dochter en kleindochter dezelfde canvassen gemaakt.




Dat heeft ze toch schitterend gemaakt, vinden jullie niet ?


Tot de volgende keer!
Groet Diny




1 opmerking: