Pagina's

woensdag 10 december 2014

Dutch Doobadoo Make & Take te Rheden

Aanstaande vrijdag 12 december is er een geweldig leuke dag te beleven bij Thuisaandeknutseltafel aan de Groenestraat 51 in Rheden. Van 12u-17u en van 18u-21u kun je namelijk komen Christmas shoppen! En dat niet alleen, want er zijn in de winkel verschillende leuke workshopjes gratis te volgen onder het genot van een hapje en drankje. 
En ook bij mij mag je gezellig aanschuiven voor een workshopje en natuurlijk met de prachtige Dutch Doobadoo producten. Wat we precies gaan maken laat ik jullie nog niet zien, want dat moet nog even een verrassing blijven. Al denk ik dat de meeste van jullie het wel kunnen raden aan de hand van deze foto. 


Ik hoop jullie gezellig te mogen begroeten aan mijn workshoptafel a.s. vrijdag in Rheden. Dus hopelijk tot ziens bij Thuisaandeknutseltafel!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten