Pagina's

dinsdag 28 oktober 2014

Winter Wonderland

Hallo.
de structuurpasta van Dutch Doobadoo zit standaard in mijn hobbytote. Ik gebruik hem niet alleen voor het smeren door maskers, maar ook veel als sneeuwpasta. Hij droogt lekker snel en stevig op, je kunt er ook je figuren mee vastzetten, zoals ik hier met de rendieren aan de onderkant heb gedaan.


Ik heb ze in de natte pasta gezet en nu zitten ze mooi vast op een klein stukje van de label.


Deze label heb ik getekend en geknipt met behulp van de Dutch Doobadoo CardArt mal. Ik hem, zoals je ziet in totaal drie keer uitgeknipt, de middelste zit tussen twee maten op de mal in. Ik knip dan aan de kleinste een klein randje extra.


De achtergrond is gemaakt door Bister rood en iets zwart te gebruiken op zacht karton, gebruik echt maar heel weinig. 


Voor de aankleding nam ik weer een aantal van die gave Noorstansen, zoals de sterrand, de arreslee, ijskristallen, vlaggetjes en alfabet.


Mijn kleurwerk is weer gedaan met de Copics. Deze geinige Ppinky Dolls vragen voor mijn gevoel om helder kleurwerk.


Voor de gebruikte kleuren verwijs ik n aar mijn blog. Ik was niet echt te spreken over mijn haren, de strepen wat te dik , dan grijp ik naar mijn witte Molotow en maak er andere haren van door ze te voorzien van kleine en wat grotere stippen. Probleem opgelost, simpel toch.

Groet 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten