Pagina's

zondag 12 oktober 2014

Sleigh Bells Ring

Hoi Allemaal,
Zijn jullie ook zo weg van de Card Art arreslee van Dutch Doobadoo 470.713.506. Ik vind hem echt geweldig! Ik wilde er een mooi kerst tafelreetlje van maken met de Kerstman en allemaal pakjes.


Ik heb de basis getekend op paperpapier en vervolgens uitgeknipt. Daarna het kleinere deel uit een designpapier. Voor wat extra winters effect heb ik glitter en sneeuwpasta gebruikt.


Het afdrukje is een stempel van Magnolia, past er zo perfect bij. Ik heb hem ingekleurd met distress inkt en daarna uitgeknipt.


Aan de voorkant van de slee heb ik belletjes geplakt met wat bloemetjes. Zelf wat kadootjes gemaakt en deze er bij gezet. Zo word het al een mooi geheel.


Op de achterkant nog wat sneeuw en een leuke houten bordje wat ik nog had liggen en er mooi bij past.

Dutch Card Art - Sleigh

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en tot de volgende keer.
Happy Crafting!
Hugs Liz xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten