Pagina's

vrijdag 3 oktober 2014

Memories

Hoi hoi allemaal,

Deze keer laat ik de Dutch Card Art Camera zien 470.715.310 . Zo leuk om te maken. Je legt de mal op je cardstock en trekt hem over. Zelfs de lijnen voor je DP staan al aangegeven, Dus appeltje eitje.


Ik heb de camera omgetrokken op oudrose cardstock. Het DP is van Maja Design. De tekst is gestempeld met Stazon Cotton White. De stipjes rond de lens zijn gezet met stickles. Bloemen uit mijn voorraad met een swirl en een stukje flimstrip


.Dit is de binnenkant. Het afdrukje is een stukje van een Magnolia. Hij was te groot om helemaal te doen. Ingekleurd met Sennelier.


De label is ook van DDBD. Heerlijk om zo kant en klaar te gebruiken.  De harttag is van Magnolia en gestanst uit DP. De glazen bol heb ik nog bewerkt met glossy accent om hem een beetje op glas te laten lijken.


Het afdrukje heb ik achter de Card Art mal Polaroid 470.713.520 geplakt.


Dutch Card Art - Camera 2delig Dutch Card Art - Polaroid 4delig

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Marianne, heel knap ideetje weer .... Prachtig afgewerkt ! Dank je wel voor het ideetje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat een leuke camera heb je gemaakt
    en mooi die polaroid erbij. Perfect hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje. Leuk idee . En alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je l ai commandé je le trouve très chouette avec plein de possibilités bravo

    BeantwoordenVerwijderen