Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

Joy

Hallo allemaal,

Op 1 september jongstleden bestond Dutch Doobadoo 1 jaar. Een jaar waarin al heel veel prachtige producten van Dutch Doobadoo op de markt zijn gekomen. Maar ook veel verschillende soorten producten. Aan het DT team werd gevraagd wat hun favoriete product is.  


Jeetje, wat een moeilijke vraag was dat zeg.... Eigenlijk vind ik alles leuk hahaha. Maar ik heb dus uiteindelijk gekozen voor de Card Art mallen. Dit vooral omdat ze afwijken van de gewone vierkante en rechthoekige mallen.

Dutch Card Art - Clock

Ik ben dus aan de slag gegaan met de Card Art Clock 470.713.505 . En ik heb er gelijk een kerst klok van gemaakt. Zo langzamerhand is, geloof ik, iedereen wel bezig met de kerstkaarten. En zoals je ziet, kan daar ook deze klok goed voor gebruikt worden. 


  Eerst leg ik de mal op het  Bazzill Cardstock - White papier. (een kleine tip: leg de mal op de achterkant van het papier. Zo zie je de potloodlijnen niet meer als je alles hebt uitgeknipt). Ik plak het op een paar plekken vast met afneembaar plakband zodat het niet kan verschuiven. Dan trek ik het om met een potlood en knip en/of snij het uit.


Daarna heb ik de binnenste gedeeltes overgenomen op het designpapier van Magnolia en uitgeknipt. Op de mal zie je ook 2 wijzerplaten. Ik heb gekozen voor de bovenste. Die heb ik op (de goede kant) van het designpapier gelegd en ingesmeerd met Viva modelliercreme, kleur pearl. Hierna voorzichtig de mal eraf halen en goed laten drogen. Ik maak ook altijd gelijk de mal schoon.


Als het opgedroogd is, krijg je dit effect. Het ligt dus als 3D bovenop het designpapier. Onder de wijzerplaat heb ik nog een cirkel kraft papier geplakt. 

Dutch Paper Art Black - Mustaches 

Edwin heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. Ken je de nieuwe Dutch Paper Art Black - Mustaches 472.950.002  al? Zo leuk! Allemaal zwarte hoedjes, snorren en brillen op 1 vel. Uitknippen en opplakken maar. Ik heb Edwin voorzien van een brilletje en de klok heeft in het midden bij de wijzers een snorretje gekregen. 

Dutch Label Art - Xmas (white)

Edwin heb ik rechts gedeeltelijk geplakt op de nieuwe label van Noor! Design. En op de linkerkant een label van Label Art - Xmas 474.007.004 . Wat zijn die toch handig! Kant- en klare labels met teksten op een A4 vel. Even uitdrukken/-knippen en opplakken maar! En nu ook speciaal met kerstteksten in mooie witte letters. 


De mallen die ik gebruikt heb, zijn van Noor! Design. Het rendier heb ik na het stansen en embossen nog in de mal laten zitten. Met een dauber en Distress Inkt pad Vintage Photo heb ik de bruine vlekjes gemaakt.



Links van het rendier heb ik nog de Paper Art Varens 472.948.012  geplakt. Ik vind ze wel wat lijken op een kerstboompje.


Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je hiermee heb kunnen inspireren. En heb je een vraag, Stel hem gerust hoor!  

Ik wens je nog een fijne dag en tot de volgende keer!
Liefs,










Geen opmerkingen:

Een reactie posten