Pagina's

donderdag 30 oktober 2014

Angels sent from up above

Vandaag wil ik jullie deze tag laten zien die ik gemaakt heb. Het is weer een kerstcreatie en ook deze keer niet in de traditionele kerst kleurtjes.


Ik ben ook echt dol op onze nieuwe Shape Art Label Mirror. Zo veelzijdig en ontzettend gemakkelijk in gebruik. Echt één van mijn vele Dutch Doobadoo favorieten.

Ik hoop jullie weer wat inspiratie gegeven te hebben.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





3 opmerkingen:


  1. Echt schitterend gemaakt, mooie kleuren ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig! Wat een beauty!

    En ja, het label is ook echt 1 van mijn favoriete mallen.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous. It is good to do non Traditional colours now and again. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen