Pagina's

donderdag 14 augustus 2014

Op de Foto

Hallo allemaal,

Ik ben zooooo blij met deze nieuwe card art mal 470.713.520! Wat is hij geweldig het fototoestel . Hij werkt hetzelfde als de dutch doobadoo huisjes mal je kan er een kaartje tussen stoppen wat je eruit trekt. Ik heb er een lekkere zoete versie van gemaakt maar natuurlijk is hij ook super te gebruiken bij mannen projecten.


Op mijn binnen kaartje heb ik de oom nieuwe pollaroid mallen 470.715.310 gebruikt. Deze koop je in een setje van 4 maten en maak je heel eenvoudig van ieder plaatje een pollaroid foto .

Deze nieuwe mallen zijn echt super leuk om samen te combineren.  Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik en dat er maar veel kiekjes geshowd worden met deze geweldige mal. 

Dutch Card Art - Camera 2delig  Dutch Card Art - Polaroid 4delig


1 opmerking: