Pagina's

zaterdag 2 augustus 2014

Home

Hallo,

deze Tilda staat voor een gezellig huis, gemaakt met een Card Art sjabloon van Dutch Doobadoo, Home 470.713.510.  De basis maakte ik op een donderdag tijdens het koffieuurtje met Raffaela bij Doeading. Zelf heb ik er de Tilda bijgekleurd en huis verder aangekleed. Dit zijn van die makkelijk te maken kaarten met een leuk effect. 


Het papier komt uit een blokje van Studio Light. Tilda kleurde ik met mijn Copics. Ik had er lol in om haar schortje van kleine plooitjes te voorzien, aan de onderkant stonden daarvoor al golfjes aangegeven.


Ik heb het huis royaal aangekleed met 2 soorten Softboard
Verder gebruikte ik weer de mooie Paper Art 


Op het dak en tegen de muur wat kleifiguurtjes. 


De stempel in de deur komt van een Stempelsheet van Noor-Design.


Groetjes,

Groet Diny

1 opmerking: