Pagina's

dinsdag 19 augustus 2014

A Party without a Cake...

De nieuwe card art mal Cake 470.713.501  is heel erg leuk om mooie kaartjes mee te maken, maar je kunt de mal ook gebruiken als een soort masker, zoals ik heb gedaan in mijn art journal. 


Ik hen de vorm overgetrokken met een Copic multiliner en ingekleurd met poscapennen en acrylpennen van Amsterdam. De afbeelding is van Tiddly Inks ingekleurd met copic.

Dutch Card Art - Cake A4

In de achtergrond heb ik verschillende soorten maskers gebruikt zoals


Mask Art - A5 - Bubbles  Mask Art - A5 - Diamond Dutch Stencil Art - Alphabet 1

Fijne dag allemaal,
Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Zo bijzonder hoe jij in jouw stijl de producten van Dutch Doobadoo weet te combineren. Ik kijk er met veel plezier na!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen