Pagina's

vrijdag 11 april 2014

Soms moet je veranderen



Met gepaste trots laat ik jullie hier mijn eerste kaartje zien waarvan ik de achtergrond met mijn nieuwe airbrush gemaakt heb. Zooooo leuk om te doen. Dat gaan jullie vast meer zien.

Ik heb hiervoor twee Masks gebruikt.


art. nr. 470.715.017                              art. nr. 470.715.023
             
                                                


Daarna heb ik de stempel (Floral Lady) van Joy ingekleurd met distressinkt.
Uitgeknipt en op de achtergrond geplakt die ik na het airbrushen bestempeld heb met een tekststempel en daarna nog een stempel van Indigo Blu met versamark en perfect Pearls.


Boven de stempel een Cardboard Kroontje dat ik ingekleurd heb met copics.


De tekst heb ik niet zelf verzonnen, maar wel zelf geschreven.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten