Pagina's

dinsdag 22 april 2014

Liefs

Meteen toen ik deze afbeelding trok deze me aan. Zo sereen dat meisje. Ik heb er meerdere gekleurd, deze met mijn Copics.


De kaart is een model gemaakt met Shape Art mal 470.713.107, je legt zo'n mal op papier, trekt de vorm om met potlood en knipt hem uit. Zo doe je dat met alle lagen van de kaart. Dit is een fijne manier om een aparte kaartvorm te krijgen.


Ik gebruikte als designpapier een velletje uit het nieuwe bloc van Noor met allemaal papiertje met houtstructuur. Verder heb ik de decoraties in zwart/ paars gehouden , dit vond ik bij deze stempel wel passen.  Voor het Copic kleurwerk gebruikte ik de V90 groep en de E 40. 


Ik kon weer lekker mijn gang gaan met allerlei mallen en bloemen. Hier zie je nog een veertje van Noor design, onder het popje een blauwe rand die deze maand uitkwam.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Label

Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb gegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten