Pagina's

maandag 10 februari 2014

zomaar een kaartje

Soms heb je zin in zomaar een kaartje maken.
Ik ben lekker in mijn oud papier bak gedoken en heb dit allergaartje eruit gehaald.
Een Dutch Doobadoo shape mal 470.713.102 erbij gepakt en ik ben lekker begonnen.


Dit is mijn kaart geworden .Het afdrukje is van tiddly ink en heb haar gekleurd met pan pastel .



 
Op mijn kaartje heb ik  de cardboard hartjes 470.309.003 gebruikt . 
Door er de Paper Art vleugels  472.948.013 aan te plakken  krijg je weer een heel andere toepassing van het cardboard hartje.



Hoe vinden jullie de hartjes en vleugels op deze manier verwerkt ?

Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant  Dutch Doobadoo - Cardboard - Harten  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - Veren

Tot de volgende keer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten