Pagina's

zaterdag 8 februari 2014

Smile...For You

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit envelopje laten zien. Deze is gemaakt met de Dutch Envelope art 470.713.002


Ik heb papier gebruikt van My Minds Eye. Ook heb ik de Dutch Paper Art vlinder gebruikt 472.948.007.




Dit is de achterkant van de envelop. Ook gebruik gemaakt van design papier. Een rondje uitgenipt met daarop happy. Wat postzegels stempels, pareltjes en een Dutch Paper Art ster 472.948.005.


Deze envelop is perfect voor een giftcard in te doen.
Ook zie je bij deze foto dat ik als sluiting van de envelop, klittenband heb gebruikt.
Dus deze envelop is geldig voor een lekkere appeltaart.

Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - sterren  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - vlinders  Dutch Doobadoo - Envelop stencil rechthoek

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Wauw erg mooi hoor, wat handig dat in dat envelopje precies een cadeaukaartje past, die gaat op mijn verlanglijstje!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen