Pagina's

maandag 24 februari 2014

Sail With Me

We kwamen gisteren deze geweldige creatie van Tracy Easson tegen en hebben gevraagd of we deze met jullie mochten delen op onze blog. Want dit mogen jullie niet missen...zo gaaf !


Een stuk hout, Maimeri Matt Gel en leuke papiertjes in blauwe kleurtjes.



Ik vind het leuk om papier en oude boek pagina's toe te voegen als achtergrond bij mijn creaties. 
Het geeft net iets meer en ik gebruik hier bij Matt Gel.
Nu wat Gesso er op en dit ga ik met handen bewerken...



Dan met een keukenrol op en neer zodat het papier toch nog door de Gesso heen komt.


Ik wil het een beetje dromerig, zacht over laten komen dus ga ik er overheen met PanPastel.
Dit doe ik door de creatie  een klein beetje nat te maken en dan ga ik met mijn vinger de PanPastel er op aanbrengen. Met een heattool er over zodta het weer droog word. En dan komt de volgende laag.


Een klein beetje Diarylide Yellow Pan Pastel.


Wat spetters PanPastel vermengd met water.. .


 Pasta en Licht Goud Metallic Pan Pastels er bovenop...
In tussen dat het allemaal droogt ga ik met de boot verder die er bij komt.


Het zeil van de boot heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo Jeans 400.903.008 en voor de rest een leuk papiertje.
.

Met Mask Art van Dutch Doobadoo 470.715.007  met Pasta ga ik aan de gang.
Ik leg de Mask op de Jeans en ga er met pasta over heen zoals je ziet op de foto.


Dit is het gave resulaat van het zeil.


En ook wat pasta met Dutch Doobadoo Mask Chicken 470.715.001 Wire voor de onderkant van de boot,

En dan nu verder met kleideren....
'
Een klodder Gesso en daar overheen PanPastel.


Wat zwart en deze bewerk ik met een Sofft tool.


Een beetje Pasta en Molotow voor wat extra detail.


Het zeil bewerkt met Matt Gel en als het nog nat is met rode PanPastel er over heen.


Nu mag het nog wat ruiger...Dus nog meer Gesso, Phthalo Blue Shade, zwart PP`s
en natuurlijk ook nog wat Light Gold Metallic PP.


Als laatste nog wat Matt Gel over het hele geheel. Je kunt nu zien waar ik nog wat extra Licht Goud Metallic Pan Pastel gesmeerd heb... Ik vind het geweldig hoe het er zo mooi door heen schijnt..



En dan is dit het geweldige resultaat....Is het niet geweldig !

Ontzettend bedankt Tracy dat je mooie creatie mochten dele op ons blog !
Wil zien wat ze nog meer voor moois maakt, dit is haar blog.


3 opmerkingen:

  1. Wat een super gave techniek zeg, en heerlijk toch dat geklieder en dan komt er zoiets moois tevoorschijn complimenten hoor!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for sharing my wood Art, love your products!
    big hugs
    Tracy xcc

    BeantwoordenVerwijderen