Pagina's

dinsdag 25 februari 2014

Fantasy

Hallo allemaal,
Mijn nieuwe passie met Mask Art van Dutch Doobadoo is airbrushen en stempelen. 
Op de beurs in Frankfurt werd het erg goed ontvangen. 


Ik gebruik glad papier om eerst een laagje Copic op te spuiten. 
Dan pak ik een aantal van de Masks, bij deze creatie heb ik de volgende gebruikt

Bricks 470.715.002
Fabric 470.715.007
Flower Swirl 470.915.015

Ik heb met Copic markers gekleurd in de volgende kleuren. Donkerblauw B29 en donkerrood R59. 
Het zijn stempels uit de Dylusions serie. Met een witte Molotow marker geef ik witte accenten.
De zwart witte buitenrand teken je zelf en kleur je in met een witte en een zwarte Molotow. 
Ik plak mijn paneel daarna op een dun styropor plaatje. 

Dutch Doobadoo - Mask Art - Flower swirl  Dutch Doobadoo - Mask Art Stencils A5 - 007  Dutch Doobadoo - Mask Art Stencils A5 - 002

Ik hoop dat jullie dit weer een ideetje geeft om zelf te doen, je kunt dit natuurlijk ook met allerlei inktsoorten of Panpastel doen. 
De werkwijze is dan hetzelfde.



2 opmerkingen: