Pagina's

dinsdag 28 januari 2014

just dance

Met een aantal maskers heb ik een achtergrond gemaakt met  copics en een airbrush.


Als eerste heb ik de FLOWER mask  470.719.010 gebruikt met verschillende kleuren copics en in laagjes over elkaar heen aangebracht. De kleuren van de copics blijven transparant, waardoor de kleuren mooi gaan mengen en de verschillende lagen zichtbaar blijven. 

470.719.010 Dutch Mask Art Flowers


Voor de 2de stap heb ik een diamond stempel en scriptstempel ingekleurd met copics en een dun laagje activator eroverheen gespoten. Daarna gelijk stempelen op je achtergrond want producten op alcoholbasis vervliegen snel.


Voor de 3de stap heb ik het nieuwe DIAMOND mask  470.715.017 gebruikt met modeling paste van Liquitex. Deze pasta is transparant, zodat de kleuren van de achtergrond er nog een beetje doorheen komen. 

470.715.017 Dutch Mask Art


En dit is het eindresultaat. De spreuk is van Nietzsche, de afbeelding van Rick St Dennis en de bloempjes komen uit de hobbywinkel. Ik heb ze wel een kleurtjes gegeven met copics. 

groetjes
Miranda


1 opmerking:

  1. Wow, wat mooi gedaan! Die achtergrond is echt zo leuk gedaan! En dan zo prachtig afgewerkt! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen