Pagina's

maandag 13 januari 2014

Friendship

Ik heb een mdf hart bekleed met cardstock en dit bewerkt met sneeuwpasta.


ik begin met het hart op cardstock te leggen en teken dit na met een potlood. 
Met de fijne kleine schaar van Joy!Crafts knip ik deze uit.


Ik leg het cardstock op een tissue met een stencil van Dutch Doobadoo 470.715.012 er overheen. 
En ga nu met de spatel de Reddy sneeuwpasta aanbrengen. Ik smeer dit goed uit over het stencil.


De pasta heeft een mooie structuur een geeft echt een beetje dat glazige sneeuw effect. 
Ik vind dit erg mooi, meer uitstraling dan een andere pasta.


Dan plak ik het cardstock als de paste gedroogd is op het hart en dat heb ik verder versiert. 


Ik heb er een frame van Noor! Design 6002/0254 en 6002/0258 op geplakt 
met bloemen, swirls 6002/0303 en libelle's 6003/0036
In het midden een mooie tekst gestempeld 6410/0041, en ik heb een leuk kado om te geven.

Dutch Doobadoo - Mask art A5 - Squares

Ook met mdf is Dutch Doobadoo erg leuk te combineren. Het gebruik van pasta geeft dan een leuke uitstraling. Ik hoop dat jullie het hart leuk vinden.

Tot de volgende keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten