Pagina's

zaterdag 30 november 2013

Twins

Dit stond al zo lang op mijn "To Do" lijst. Een scrap pagina met foto maken.
Ik heb een foto van onze tweeling gebruikt waar ze  maanden zijn (ze zijn nu bijna 12!)


Ik heb een normaal creme cardstock vel gebruikt als basis, en heb me daar lekker op uitgeleefd met diverse Dutch mask stencilsDutch Mask Bricks 407.715.002 , Dutch Mask Burlap 470.715.006,  Dutch Mask Chicken Wire 470.715.001 , die bewerkt zijn met inkt/pasta's embossing inkt. De paper art Hartjes Dutch paper Art Hartjes 472.948.001 moest ik natuurlijk bij mijn schatjes gebruiken.


 En het geweldige soft board "honeycomb" dutch Softboard Honeycomb 478.007.001 
van Dutch Doobadoo mocht natuurlijk ook niet ontbreken op deze pagina!


2 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat is deze LO mooi gemaakt en die maskarts zijn zo mooi gebruikt, toch ook maar weer eens oefenen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, vergeet ik helemaal op die lieve schatjes te regeren, zo lief!

      Verwijderen