Pagina's

maandag 11 november 2013

Trick or treat

Hoi Allemaal,
Toen ik deze Halloween Paper Art kreeg had ik meteen zin om er iets mee te maken !
Dus ben ik begonnen aan mijn Trick or Treat zakje.


Hier een kleine tutotial

Benodigde spullen:


Dutch art shape - 470.713.100
Dutch Mask artA5 Spiderweb
Dutch Paper Art A5 black halloween Paper Art
Designer papier
zwart  cardstock
distress tool raffia lace 
tape 


Ik ben begonnen met het Spinnenweb Mask


Hier zie je meteen het motief te voor schijn komen, bewerkt met distress inkt black soot.


Ik laat het even drogen anders veeg je het snel weer van het zakje af.

Ik heb zwart cardstock gebruikt aan de bovenkant. Dit heb ik met de Shape art gemaakt en dubbel gevouwen om het zakje heen. Daarop heb ik de Paper art geplakt.



Ik hoop dat jullie het leuk vinden !



Hugs Liz xx

1 opmerking: