Pagina's

donderdag 1 augustus 2013

Even voorstellen: Raffaela Perego

Hallo allemaal,
Vandaag  is het mijn beurt om me voor te stellen ....
Ik ben Raffaela Perego ,  42 jaar oud , getrouwd met Luciano  en we hebben 3 geweldige kinderen , 2 jongens van 20 en 5 jaar en een meisje van 16.


Ik doe al aardig wat jaartjes mee in de kaartenmaakwereld, het is echt mijn passie. Ik vind het heerlijk om met allerlei materialen te werken op mijn kaartjes. Mijn kaarten zijn vaak te herkennen aan de shabby  look waar ik zo van hou. Toen Jaap me vroeg  om het Design Team van Dutch Doobadoo te komen versterken heb ik meteen ja gezegd. En ik hoop dat ik jullie ook zal gaan inspireren om met de materialen van Dutch Doobadoo te gaan werken want ze zijn GEWELDIG !!

Wat heb ik dit keer gemaakt voor jullie?
Ik ben als eerste aan de slag gegaan met de envelopmal van Dutch Doobadoo 470.713.001. Met deze mal  is het zo eenvoudig een vierkante envelop  te maken voor je kaarten.


Ik heb er een kado envelop van gemaakt. Ik heb de mal gebruikt op een vel design papier van Maja. Op de sluitflap heb ik langs de randen kant geplakt en dit afgewerkt met  opgepropt papier uit een boek.


 In de envelop  heb ik een kaartje gemaakt met daarop een vak zodat er geld of een gift card in kan.


Dan zijn jullie vast  de mooie blaadjes opgevallen die op  de envelop en de  gift card zitten. Dat zijn blaadjes van Dutch Paper Art collectie  472.948.002.  Zijn ze niet prachtig?



Ik heb ze op kleur gebracht  met mijn Copics.
Hier nog een close up  van de prachtige Dutch paper art blaadjes 472.948.002. 

Ik hoop jullie van wat inspiratie te hebben kunnen voorzien. Tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, zoveel mooie details en die blaadjes zijn helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die mooi Raf kan je ook vertellen van wie dat rondje is waar stempel op is gestampt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Raffaella ik ondek de enveloppe mal nu pas. En dit is al van 2013.
    Groetjes bonnie

    BeantwoordenVerwijderen